.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراسم سالگرد شهدای7 تیر در نور باحضور ناطق
حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری بعد از ظهر جمعه در حاشیه مراسم سالگرد شهدای هفتم تیر شهرستان نور افزود: در همه ادوار باید به اسلام، انقلاب، امام و مقام معظم رهبری به عنوان چهار اصل اعتقادی جامعه پایبند بود.
مراسم سالگرد شهدای7 تیر در نور باحضور ناطق

رئیس دفتر بازرسی ویژه مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه باید وحدت و همدلی بین مسئولین و آحاد جامعه بیشتر شود گفت: مسئولین و آحاد جامعه باید با تاسی از آرمانهای شهدا در حفظ وحدت کلمه در کشور تلاش جدی تری کنند.

حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری بعد از ظهر جمعه در حاشیه مراسم سالگرد شهدای هفتم تیر شهرستان نور در گفتگو با مهر افزود: در همه ادوار باید به اسلام، انقلاب، امام و مقام معظم رهبری به عنوان چهار اصل اعتقادی جامعه پایبند بود.

وی خاطرنشان کرد: همه کسانی که خود را معتقد به این چهار اصل می دانند باید ضمن از بین بردن تفرقه داخلی به دنبال تقویت وحدت کلمه و حفظ ارزشهای نظام و انقلاب برآیند.

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه در شرایط فعلی که سیاست خارجی ایران هر روز پیشرفتهای موفقیت آمیزی را پشت سر می گذارد باید وحدت و همدلی بین مسئولین و آحاد جامعه بیشتر شود، تصریح کرد: مسئولین و آحاد جامعه باید با تاسی از آرمانهای شهدا در حفظ وحدت کلمه در کشور تلاش جدی تری کنند.

وی با اعلام اینکه ما عقب افتاده های کاروان ایثار و شهادت هستیم افزود: امروز وظایف همه آحاد جامعه خصوصا مسئولین این است که راه شهدا را ادامه داده و با تداوم برگزاری یادواره های شهدا سلوک و منش این مردان مرد را در زندگانی خود سرلوحه قرار دهند.

ناطق نوری با بیان اینکه شهدا برای حفظ انقلاب، مبارزه با استکبار، مبارزه با جریان نفاق به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند تاکید کرد: حفظ انقلاب و ارزشهای شهدا و مبارزه جدی با فساد و حفظ وحدت کلمه عمده ترین وظایف امروز همه آحاد جامعه برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی است.

وی جهت شرکت در مراسم سالگرد شهید عباسعلی ناطق نوری نماینده فقید مردم نور و محمود آباد در دوره اول مجلس شورای اسلامی به شهرستان نور سفر کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.